Πανελλήνιες και Άγχος: Θα τα καταφέρω; Γράφει ο Λέανδρος Καραισκάκης

2017-06-11 20:23
Ναι, θα τα καταφέρεις. Πώς; Με τις ικανότητές σου, την σκληρή σου προσπάθεια και με την θετική σου ενέργεια. 
Έχεις έναν στόχο και η ζωή σου δεν θα έρθει στο τέλος της εάν δεν τον υλοποιήσεις. Όμως θα κάνεις τα αδύνατα δυνατά για να τα καταφέρεις. Και στο τέλος, θα δεις πως θα τα καταφέρεις. 
   Αρχικά, κλείσε τα μάτια σου και σκέψου. Τί θέλω να κάνω στη ζωή μου; Θέλω να περάσω Νομική; Ιατρική; Μηχανολογία; Ε, λοιπόν, θα το κάνω. Όσοι και αν είναι οι υποψήφιοι εγώ θα περάσω εκεί που θέλω. Θα περάσω στην πρώτη μου επιλογή. 
  Το να μιλάς με τον εαυτό σου και να τον εμψυχώνεις ποτέ δεν έβλαψε κανέναν. Σκέψου πως απλά εκφράζεις τις σκέψεις σου με λόγια. Ο εαυτός σου νοιάζεται για εσένα άρα πρέπει να φροντίζεις να του ανεβάζεις την αυτοπεποίθηση και να τον κάνεις να νιώθει ωραία. 
  Επιπλέον, μη σκέφτεσαι αρνητικά ούτε στιγμή. Μην σκέφτεσαι άσχημα και μην δίνεις έμφαση στο γεγονός ότι μερικοί άνθρωποι έχουν καλύτερες επιδόσεις ή περισσότερες πιθανότητες να περάσουν εκεί που θέλουν από εσένα. Αυτό είναι λάθος! Θα βάζεις τον εαυτό σου στην ίδια κατηγορία με τους άλλους: είμαστε όλοι ίδιοι, είτε είσαι μαθητής του 16 και εκείνος είναι του 20 είτε το ανάποδο! Θα γυρίσεις τον κόσμο ανάποδα για να καταφέρεις αυτό που θες, είτε αυτό είναι η ένταξή σου σε ένα πανεπιστήμιο είτε το να γίνεις αστροναύτης. Μην σκέφτεσαι ότι δεν θα τα καταφέρεις γιατί αν επικεντρώνεσαι στο αρνητικό, αυτό θα σου έρθει. Άρα, πρόσεχε τί σκέφτεσαι. 
  Επιπροσθέτως, κάν’το εικόνα ρε παιδί μου. Κλείσε τα μάτια και κάνε εικόνα ότι ψάχνεις ήδη για σπίτι δίπλα στην σχολή που ήθελες και πέρασες. Κάνε εικόνα ότι το χαρτί των αποτελεσμάτων έχει ΠΡΩΤΟ το όνομα σου. Γράψε σήμερα σε ένα τετράδιο: 
25 Αυγούστου 2017
«Δεν το πιστεύω! Τα κατάφερα. Μπήκα στην σχολή που ονειρευόμουν. Στην σχολή που ήθελα. Είχα την καλύτερη βαθμολογία και κατάφερα να μπω. Είναι η καλύτερη μέρα όλης μου τη ζωής.» 
...και κράτα το αυτό το χαρτί μέχρι που θα δεις ότι θα έρθει η 25η Αυγούστου και θα ουρλιάζεις από την χαρά σου που τα κατάφερες! 
  Συνοψίζοντας, έχε υψηλούς στόχους για εσένα, σκέψου θετικά και μόνο θετικά, οραματίσου το! Είσαι έτοιμος! 
 
Είμαι ο Λέανδρος και χαίρομαι που πέρασες στην σχολή που ήθελες! Ήμουν σίγουρος για εσένα!